En Lumisa com a Comercialitzadora d'energia, centrem la nostra activitat en la compra d'energia en el mercat elèctric. Les línies de distribució i manteniment de l'electricitat són propietat de les Empreses distribuïdores.
Telèfon d'avaries | |
---|---|
Andalusia, Extremadura, Castella-la Manxa | 900 850 840 |
Aragó, Castella i Lleó, Navarra | 900 848 900 |
Catalunya | 800 760 706 |
Illes Balears | 900 849 900 |
Illes Canàries | 900 855 885 |
Recorda que abans de realitzar una reclamació, pots consultar els dubtes més freqüents sobre els teus contractes i ajudar-te de manera més fàcil i ràpida.
La normativa de protecció de dades permet que puguis exercir davant el responsable del tractament els teus drets d'accés, rectificació, oposició, supressió (“dret a l'oblit”), limitació del tractament, portabilitat i de no ser objecte de decisions individualitzades.
Tens el dret de dirigir-te al responsable del fitxer amb la finalitat de sol·licitar-li la següent informació:
Podràs sol·licitar al responsable del fitxer que rectifiqui les teves dades. A més, podràs sol·licitar que es cancel·lin les teves dades personals.
Podràs oposar-te al fet que un tercer utilitzi les teves dades de caràcter personal llaura qualsevol tractament.
Podràs sol·licitar en un únic document totes les dades que s'han recollit sobre ell.
Podràs sol·licitar que les teves dades només siguin utilitzats amb determinats fins.
Podràs sol·licitar la no recepció de comunicacions comercials.
Pots exercitar els teus drets a través del nostre formulari, sol·licitant l'Accés, Rectificació, Cancel·lació, Oposició, Client Robinson, Supressió, Portabilitat de les dades i Limitació al tractament.
Tota reclamació rebuda és registrada en els nostres sistemes informàtics i el client pot requerir informació sobre la mateixa en qualsevol dels canals indicats. COMPANYIA LUMISA ENERGIES, S.L. es compromet a contestar tota reclamació en el termini més breu possible, que no serà superior a un mes des de la data de recepció de la mateixa en el nostre centre d'atenció de reclamacions. Aquesta contestació té per objecte informar el client de les accions que s'han pres o es realitzaran per a solucionar la incidència objecte de la reclamació. La contestació no implica necessàriament la solució de la incidència, ja que en moltes ocasions pot requerir accions en les quals el temps superi el fixat per a la contestació.
Resol els teus dubtes a través del nostre canal d'atenció al client.
O si ho prefereixes, telefona'ns al nostre telèfon d'atenció al client totalment gratuït