En aquest cas, et recomanem verificar si ets l'únic punt de subministrament sense servei. Si hi ha més veïns afectats, has de trucar al telèfon de la distribuïdora per comunicar la incidència, ja que en aquest cas l'avaria es troba a la xarxa externa.
Si ets l'únic afectat, això vol dir que l'avaria es troba dins de la teva instal·lació. En aquest cas, hauràs de trucar a un electricista per a la reparació, ja que la distribuïdora no és responsable d'aquesta incidència.
Nom de la distribuïdora | Telèfon d'avaries |
---|---|
E-DISTRIBUCIÓN (ENDESA) | 900 848 900 (Aragó, Castella i Lleó, Galícia, La Rioja, Navarra i Comunitat Valenciana) 900 849 900 (Illes Balears) 900 855 885 (Illes Canàries) 900 760 706 (Catalunya) |
I-DE REDES ELÉCTRICAS INTELIGENTES (IBERDROLA) | 900 171 171 |
UNIÓN FENOSA DISTRIBUCIÓN (NATURGY) | 900 333 999 |
CIA SEVILLANA ELECTRICIDAD SA | 900 850 840 |
ELECT REUNIDAS ZARAGOZA SAU | 900 848 900 |
E-REDES (EDP) | 900 907 001 |
VIESGO DISTRIBUCIÓN (REPSOL) | 900 101 051 |
ELECTRA DEL MAESTRAZGO | 964 173 275 |
ESTABANELL ENERGIA | 900 154 444 |
ELÉCTRICA DE CÁDIZ | 900 373 411 |
Pots trobar més informació detallada a l'article "Passos a seguir davant d'una avaria en el corrent elèctric".