El canvi de comercialitzadora de llum és un procés ràpid i totalment gratuït. Això passa quan decideixes canviar-te a una altra companyia que ofereix millors preus o serveis. A més, en cap moment et quedaràs sense llum durant el procés de canvi.
Si t'has decidit a contractar amb Lumisa, et expliquem breument els passos a seguir.
Si contractes a través de https://lumisa.es/ca/contrata-ahora o a través del nostre Servei d'Atenció al Client, hauràs de seguir el següent procediment:
-
Per realitzar el canvi a Lumisa, has de facilitar la següent documentació via correu electrònic o fax a [email protected], o trucant al 900 811 473 o per WhatsApp a 688 100 100:
- En cas d’ésser una societat, el CIF de la societat.
- DNI del titular o de l’administrador.
- Última factura d’electricitat.
- Nº de compte bancari.
- Dades de contacte: número de telèfon i correu electrònic.
-
Un cop rebem la documentació, enviarem el contracte a l’adreça d’enviament o correu electrònic proporcionat.
-
Haureu de guardar una còpia i reenviar-la mitjançant correu electrònic, o simplement signar en línia mitjançant la nostra plataforma de signatura digital.
-
Un cop rebem el contracte signat, procedirem a realitzar el canvi. El canvi pot tardar entre 5 a 7 dies depenent de la Distribuïdora.
-
Rebràs una última factura liquidatòria de l’anterior comercialitzadora. La primera factura de Lumisa tancarà el cicle de facturació. A partir de la segona factura començarà el cicle natural de facturació.
Per tant, no has de preocupar-te de res, ja que nosaltres gestionarem els tràmits de manera ràpida i eficaç.