Preguntes freqüents

Et donem resposta a tots els teus dubtes en la nostra secció de preguntes freqüents. Si tens més dubtes, posa't en contacte amb nosaltres.

Sobre Lumisa

A Lumisa, a més de tarifes elèctriques personalitzades i econòmiques, oferim una àmplia gamma de serveis per optimitzar el teu consum energètic.

El nostre equip també t’assessora sobre ajuts i subvencions per a instal·lacions energètiques, assegurant que treguis el màxim profit de cada inversió.

Amb nosaltres, reps una alternativa real a les grans empreses: proper, àgil i amb tarifes competitives.

Som presents a tota la Península Ibèrica. Tot i això, per motius tècnics, encara no operem a les Illes Canàries, Balears, Ceuta i Melilla, però la nostra intenció és seguir creixent i arribar a tot Espanya ben aviat.

El canvi de comercialitzadora de llum és un procés ràpid i totalment gratuït. Això passa quan decideixes canviar-te a una altra companyia que ofereix millors preus o serveis. A més, en cap moment et quedaràs sense llum durant el procés de canvi.

Si t'has decidit a contractar amb Lumisa, et expliquem breument els passos a seguir.

Si contractes a través de https://lumisa.es/ca/contrata-ahora o a través del nostre Servei d'Atenció al Client, hauràs de seguir el següent procediment:

  1. Per realitzar el canvi a Lumisa, has de facilitar la següent documentació via correu electrònic o fax a [email protected], o trucant al 900 811 473 o per WhatsApp a 688 100 100:

    • En cas d’ésser una societat, el CIF de la societat.
    • DNI del titular o de l’administrador.
    • Última factura d’electricitat.
    • Nº de compte bancari.
    • Dades de contacte: número de telèfon i correu electrònic.
  2. Un cop rebem la documentació, enviarem el contracte a l’adreça d’enviament o correu electrònic proporcionat.

  3. Haureu de guardar una còpia i reenviar-la mitjançant correu electrònic, o simplement signar en línia mitjançant la nostra plataforma de signatura digital.

  4. Un cop rebem el contracte signat, procedirem a realitzar el canvi. El canvi pot tardar entre 5 a 7 dies depenent de la Distribuïdora.

  5. Rebràs una última factura liquidatòria de l’anterior comercialitzadora. La primera factura de Lumisa tancarà el cicle de facturació. A partir de la segona factura començarà el cicle natural de facturació.

Per tant, no has de preocupar-te de res, ja que nosaltres gestionarem els tràmits de manera ràpida i eficaç.

La resposta és NO. Quan contractes els nostres serveis, ets lliure de quedar-te o anar-te en qualsevol moment.

Només les comercialitzadores de referència (COR), abans conegut com a comercialitzadores d'últim recurs (CUR), poden oferir el Bo Social. Per a més informació pot posar-se en contacte amb ells.

Et permet realitzar els pagaments de les teves factures còmodament i de manera segura amb una targeta bancària de crèdit o dèbit a través del nostre formulari de pagament en línia.

Es realitzarà el càrrec a la targeta i l'abonament en el compte de Lumisa en el moment en què s'autoritza la transacció. Es denega l'operació si es detecta algun problema en el procés.

Quan realitzis el pagament, podràs veure a la pantalla el resultat de l'operació:

  • Autoritzat correctament: s'ha realitzat el càrrec a la teva targeta i l'abonament al compte de Lumisa.
  • Denegat: s'ha detectat algun problema durant el procés, pel qual no s'ha realitzat el pagament.

Sí. En Lumisa utilitzem un sistema de TPV Virtual perquè les teves dades estiguin protegides.

Un TPV Virtual és una passarel·la de pagaments amb la capacitat de cobrar en línia. És un pagament digital molt segur que garanteix l'encriptat de la informació, per exemple, mediente l'ús de certificats de seguretat SSL.

Sí. Si ens facilites el teu correu electrònic, et confirmarem que hem rebut l'abonament al compte de Lumisa.

Tens dubtes?

Resol els teus dubtes a través del nostre canal d'atenció al client.