Preguntes freqüents

Et donem resposta a tots els teus dubtes en la nostra secció de preguntes freqüents. Si tens més dubtes, posa't en contacte amb nosaltres.

Canvi a Lumisa

El canvi de comercialitzadora de llum és una gestió ràpida i totalment gratuïta. Aquesta es duu a terme quan volem anar-nos a una altra companyia ja que ofereixen millors preus o millors serveis. A més, en cap moment no et quedaràs sense llum durant la gestió del canvi.

Si has decidit contractar amb Lumisa, t'explicarem breument els passos a seguir. Si contractes a través de la nostra pàgina web o a través de la nostra Atenció al client hauràs de seguir el següent procediment:

  1. Per a realitzar el canvi a Lumisa, has de facilitar la següent documentació via correu electrònic o fax en [email protected] o telefonant al 900 811 473 o Whatsapp 688 100 100:

    • En cas de societat, CIF de la societat i DNI de l'administrador; en cas de particular, DNI del titular.
    • Última factura d'electricitat.
    • Núm. de compte bancari.
    • Dades de contacte. Número de telèfon i correu electrònic.
  2. Una vegada rebem la documentació, enviarem el contracte a l'adreça d'enviament o adreça de correu electrònic facilitat.

  3. Hauràs de guardar-te una còpia i reenviar mitjançant correu electrònic, o simplement realitzar signatura online a través de la nostra plataforma de firma digital.

  4. Una vegada rebem el contracte, procedirem a realitzar el canvi. El canvi pot trigar entre 5 a 7 dies depenent de la Distribuïdora.

  5. T'arribarà una última factura liquidatòria de l'anterior comercialitzadora. La primera factura de Lumisa tancarà el cicle de facturació. A partir de la segona factura començarà el cicle natural de la facturació.

Així que no has de preocupar-te de res ja que nosaltres gestionarem els tràmits de forma ràpida i eficaç.

Si desitja realitzar la gestió de canvi de titularitat així com el canvi de potència, haurà d'emplenar el formulari online a la nostra web i una vegada realitzat, confirmar mitjançant una signatura en línia.

Hauràs de tenir a mà:

  • Correu electrònic, que rebràs per accedir a la signatura online.
  • Telèfon mòbil disponible, on s'enviarà un PIN de confirmació.

Els passos a seguir els trobarà en l'article “Com signar un contracte en línia en tres senzills passos.”

En absolut. El canvi de comercialitzadora no té cap cost. Encara que hi ha la possibilitat que la teva anterior comercialitzadora apliqui penalitzacions per a l'incompliment del termini de contractació, pel que et convé consultar si existeix penalització.

És important que no confonguis donar-te d'alta amb canviar-te de comercialitzadora. Les altes són per a quan no hi ha subministrament i suposa un cost.

En absolut. En cap moment ni en cap circumstància et quedaràs sense subministrament a causa del canvi de comercialitzadora.

Per descomptat, ets lliure de de canviar de companyia, ja que no hi ha cap compromís de permanència.

Si una vegada realitzat el canvi no estàs conforme amb els nostres serveis, et facilitarem tot el que és possible per realitzar el tràmit de tornada.

No necessites realitzar cap canvi ni en el teu comptador de la llum ni en la teva instal·lació. El canvi és de caràcter administratiu així que tècnicament tot segueix igual.

El pas al mercat liberalitzat significa necessàriament un canvi de companyia, però es pot contractar amb una empresa comercialitzadora del mateix grup que la teva actual companyia distribuïdora.

No. Des de la data que el subministrament està amb nosaltres, la teva anterior companyia no hauria de cobrar-te cap rebut amb data posterior a aquesta. Si bé és cert que, encara que el cobrament sigui posterior a la data de canvi, pot pertànyer a un període de facturació anterior.

És clar que si, pots tenir tants contractes de subministrament amb nosaltres com desitgis. Per exemple, si tens un domicili particular, un local de lloguer, una empresa entre d'altres i vols contractar-los tots amb nosaltres, buscarem la tarifa que millor s'ajusti a cada cas, segons la necessitat.

Sí. Com inquilí tens dret a escollir la companyia elèctrica que prefereixis, de la mateixa manera que escollim la companyia telefònica, la televisió per cable, internet, etc.

Tens dubtes?

Resol els teus dubtes a través del nostre canal d'atenció al client.