El canvi de comercialitzadora de llum és una gestió ràpida i totalment gratuïta. Aquesta es duu a terme quan volem anar-nos a una altra companyia ja que ofereixen millors preus o millors serveis. A més, en cap moment no et quedaràs sense llum durant la gestió del canvi.
Si has decidit contractar amb Lumisa, t'explicarem breument els passos a seguir. Si contractes a través de la nostra pàgina web o a través de la nostra Atenció al client hauràs de seguir el següent procediment:
-
Per a realitzar el canvi a Lumisa, has de facilitar la següent documentació via correu electrònic o fax en [email protected] o telefonant al 900 811 473 o Whatsapp 688 100 100:
- En cas de societat, CIF de la societat i DNI de l'administrador; en cas de particular, DNI del titular.
- Última factura d'electricitat.
- Núm. de compte bancari.
- Dades de contacte. Número de telèfon i correu electrònic.
-
Una vegada rebem la documentació, enviarem el contracte a l'adreça d'enviament o adreça de correu electrònic facilitat.
-
Hauràs de guardar-te una còpia i reenviar mitjançant correu electrònic, o simplement realitzar signatura online a través de la nostra plataforma de firma digital.
-
Una vegada rebem el contracte, procedirem a realitzar el canvi. El canvi pot trigar entre 5 a 7 dies depenent de la Distribuïdora.
-
T'arribarà una última factura liquidatòria de l'anterior comercialitzadora. La primera factura de Lumisa tancarà el cicle de facturació. A partir de la segona factura començarà el cicle natural de la facturació.
Així que no has de preocupar-te de res ja que nosaltres gestionarem els tràmits de forma ràpida i eficaç.